zaterdag 1 november 2014

Buiten-de-deur-tip-002

Oké komt 'ie weer. Afgelopen week lunchte ik in Den Haag en hoewel ik altijd standaard naar de Boterwaag ga (ja dit is ook een aanrader) omdat ik dit zo'n leuke tentje vind besloot ik om eens een ander tentje te proberen. Weliswaar ook aan de Grote Markt maar toch. En mennnn wat een goede keus. Echt jongens als jullie van leuke kleine tentjes houden in een beetje hipster sfeer met biologische producten ga dan een keer lunchen bij Zèta.
Zèta - Grote Markt Den Haag
Ik bestelde een meergranen zuurdesembrood met oude boerenkaas met gegrilde groenten en uienchutney. En echt, heaven on a plate een waar food orgasme. En ja, ik baal ervan dat ik nu weer geen foto heb. Maar hey, maakt het wel weer extra spannend voor jullie. Enige minpuntje was dat tijdens mijn bezoek de sapcentrifuge kapot was en we daardoor alleen verse sinaasappelsap van de slager om de hoek konden drinken. Normaal gesproken kan je de gekste combi's maken aan sapjes dus dat was jammer. Maar waarschijnlijk als jij er volgende keer komt is ie vast weer gemaakt.

Geen opmerkingen: