maandag 13 oktober 2014

Buiten-de-deur-eten-tip-001

Oh jongens, de reden dat de (vr)eetweken een beetje er bij in schieten is omdat ik de afgelopen weken zo belachelijk veel buiten de deur heb gegeten.. Geloof me, ik heb ervan genoten, me loves food, maar dat betekent wel dat ik minder inspiratievolle blogs kan schrijven. Toch heb ik er voor nu even wat op bedacht, aangezien ik jullie natuurlijk wel kan vertellen waar ik het liefst buiten de deur eet. De afgelopen weken had ik veel te vieren en dat doe ik graag met eten, waar je naar mijn mening het beste kunt eten?

Vintage
Ik vind Vintage een super leuk hip plekje om te eten, ik vierde er dat ik mijn propedeuse had gehaald en vond het daarvoor een erg geschikt plekje. Je kunt kiezen uit verschillende tapas gerechtjes, en daar dan lekker van smullen. Dit restaurant vind ik ook echt een tip voor vegetariërs, aangezien ze echt lekkere tapas hebben voor vega's. Ik ben zelf niet vegetarsich maar bestelde voor mezelf alleen maar de vegetarische hapjes omdat me die zo lekker leken. Hoewel ik sommige hapjes een beetje tegen vond vallen hebben ze echt lekkere dingen en veel keus, van quinoa tot een hamburgertje. Dit restaurant zit aan de drieharingenstraat en is niet mega goedkoop maar ook niet super duur. Ik vind de ambiance in het restaurant ook super leuk, en als je met z'n tweeën bent kun je super gezellig aan de bar eten. I like vintage! 

PS. super stom, mijn telefoon was leeg dus ik heb geen foto's kunnen maken. Check dus even de site, of neem gewoon van mij aan dat het leuk is ;-)



Geen opmerkingen: