woensdag 8 oktober 2014

toetje testen #MonaTompouce

Vorige week kreeg ik het leuke nieuws dat ik toetjes voor Mona mocht proberen. En jawel, gister stonden ze op de stoep, 6 stuks maar liefst. De nieuwste pudding smaak van Mona is Tompouce geworden. Je weet wel, die gebakjes die je gewoon NIET charmant naar binnen kunt werken. Gelukkig is het met pudding een minder zware opgave, gewoon een bordje met een lepeltje en klaar is kees. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet wanneer het toetje precies in de winkel ligt, maar het zal vast niet lang meer duren.

Mona tompouce pudding

Enfin, het proeven. Wat vond ik van de Mona Tompouce pudding? Ik ben niet zo'n enorme zoetekauw, en vond deze pudding erg aan de zoete kant. Eerlijk is eerlijk, hij smaakte redelijk naar Tompouce, maar hij is voor mij niet weggelegd. Ik proefde hem overigens met twee vriendinnetjes en één van de twee vond hem wel heel erg lekker, dus smaken verschillen. Als je dol bent op zoet dan zou ik het toetje op mijn probeerlijstje zetten, maar als je , net als ik, meer van friszoete toetjes houdt en al begint te watertanden van bijvoorbeeld de Citroen Kwarktaart (een andere smaak uit het Mona assortiment) dan zou ik dit toetje niet snel proberen. Maar nogmaals smaken verschillen. Aan mij was hij niet besteedt, maar wie weet voor jou wel. Ik eet vanavond gewoon lekker citroen kwarktaart verwenyoghurt, yummie!

1 opmerking:

Eilish (artisticstateofmind) zei

Mmh, niks voor mij denk ik! Ik ga ook eerder voor de citroen! <3